Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
21. april 2018 - 21:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

"Zora" fra Charlig kom ikke - Hvornår så ?

Jeg havde ellers sat mig for at se noget af "Zora" i dag fra Charlie 19.20
*
Selv om min kone mener, der er som om at læse "Romanbladet" at se
Danielle Steel.

Det kan da godt være - Men jeg trængte til at se noget "Underholdende".

Og : Det kom så IKKE ! - uden varsel kom der et program om den engelske dronning. Margaret. Som ganske vist har fødselsdag - Men alligevel .

Øv : Hvor er "Zora" ???
*
Der blev (vist nok) ikke sagt hvornår "Zora" ellers kom ....
*
Er der nogen her, som vil finde ud af - hvornår "Zora" kommer - En anden gang ?

Hvis "Zora" ellers kommer igen ?
*
Ja, jeg ved ikke om det er en god udsendelse ! (To i en "Serie").
Men jeg fik, heller ikke mulighed for at finde ud af, "Om det var noget".

God Weekend * Venlig Hilsen Fra * Jørn *
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. april 2018 - 21:41 #1
Hvad var sendetidspunktet?
Jeg er heller ikke rigtig med, angående hvad det er for et program, men vil gerne undersøge det nærmere.
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. april 2018 - 21:56 #2
Jeg var lidt for hurtig. Jeg så at sendetidspunktet var i dag 19:20. Nå man jeg har kikket lidt på programoversigten, og ser at programmer hedder ZOYA og ikke ZORA.
Prøv at kontakte TV 2 på 65 91 91 91.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
21. april 2018 - 22:01 #3
Tak ErigHg. Jeg sidder med en lille seddel fra TV programmet. Til sidst står der "Zora" - Men, ganske rigtigt, står der "Zoya" i starten af omtalen. (Så altså det sidste).
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
21. april 2018 - 22:02 #4
ErikHg - Jeg laver også stavefejl ....
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. april 2018 - 00:00 #5
Det kender jeg alt for godt :-)
Jeg får også nogle gange lavet nogle stavefejl, men det lykkes for det meste at forstå hvad der menes.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. april 2018 - 11:14 #6
Har ringer : De ved ikke, hvornår ZOYA - Evt. kommer - På et andet tidspunkt ...
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. april 2018 - 11:33 #7
Det var jo en lidt tåget oplysning de gav dig der......!

Jeg vil holde lidt øje med programmet. Hvis det bliver genudsendt, bliver det formentlig også på TV 2 Charlie.

Det ligger en programguide på nettet over en masse kanaler DR 1, DR 2, DR 3, DR K, samt TV 2, TV Zulu, TV 2 Charlie ........ samt en masse andre.
Du skal ikke tage dig af, at der står DR på adresse-linjen, for der er også en masse andre kanaler med, jf. overfor.
Guiden gælder én uge frem.

https://www.dr.dk/tv/oversigt
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. april 2018 - 12:09 #8
M*A*N*G*E_____T*A*K ___ ErikHg___Pænt___Af___Dig.

Jeg har spurgt på biblioteket. Den er ét sted. I Aarhus. Men den lånes ikke ud.
Man kan se den på Biblioteket _____Men jeg har ikke lige et ærende til Aarhus ....
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. april 2018 - 12:56 #9
Det har jeg selv været ude for. Man leder med lys og lygte efter en film (DVD eller VHS), og går ind på bibliotek.dk, og nogen gange er der gevinst, og så bliver man så glad, men smilet stivner mår man ser at filmen ikke er til udlån, og så er man lige vidt. :-(
Jeg forstår godt, at du ikke gider at tage turen til Århus, det kan også nå at blive en dyr tur.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. april 2018 - 16:21 #10
Ikke denne gang - Aarhus er eller en fin by !
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. april 2018 - 16:53 #11
Det var jeg ikke klar over ;-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. april 2018 - 17:30 #12
Jo da ! Kom der en del. Min kone studerede i Aarhus. Men er fra Randers.