Avatar billede mccookie Seniormester
23. april 2018 - 19:36 Der er 1 kommentar

Hentning af data fra Pivot via rulleliste og vis output

Hej,

Link til eksempel:
https://www.dropbox.com/s/22nwrpou4bnia31/excel-test.xlsx?dl=0

Jeg har en pivot tabel som sorterer på to adresser, hvor der står et antal maskiner (I dette tilfælde det samme antal begge steder), men det kan varierer.

Når man i i rullelisten har valgt adresse, skal man vælge måned/eller alle måneder og først derefter skal output opdateres.....

Jeg har fedtet rundt med INDEKS funktionen, men er endnu IKKE lykkes med at få den til at virke.....

Jeg håber nogen vil dele lidt med mig? Og kan man lave det jeg forsøger med Excel?
Avatar billede mccookie Seniormester
23. april 2018 - 21:45 #1
Hej,

Har prøvet at opdaterer med et eksempel.....