Avatar billede michaelrar Seniormester
26. april 2018 - 09:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

VBA kode til at finde ugenr. ud fra d.d.

Hej alle

Nogen der har løsningen på ovenstående ?

Synes det driller mig lidt i dag, og det er jeg ikke i humør til :-)

Bruger Excel Office 365

På forhånd mange tak og god dag til alle
Avatar billede michaelrar Seniormester
26. april 2018 - 09:35 #1
Ps. Fik skrevet lidt kvikt - det skal være d.d. - 1 dag (altså dagen før)
26. april 2018 - 09:38 #2
Kan du bruge
Range("A1").Value = DatePart("ww", Date - 1, vbMonday, vbUseSystem)
Avatar billede finb Ekspert
26. april 2018 - 09:43 #3
Avatar billede michaelrar Seniormester
26. april 2018 - 09:49 #4
Hej Thor

Det skal være en VBA kode, så formlen dur desværre ikke til mit formål

Hej FinB

Har søgt på Eksperten, men synes ikke jeg får de vise sten til en kort og simpel kode
26. april 2018 - 09:53 #5
Forstår ikke helt - hvad mener du med "VBA kode" - det jeg skrev er i min bog præcis VBA kode.
26. april 2018 - 09:54 #6
Godt nok knyttet til applikationen Excel, men det var ikke tydeligt, hvilken applikation du ønskede VBA kode fra.
Avatar billede michaelrar Seniormester
26. april 2018 - 09:58 #7
Beklager Thor

Så var jeg lidt for kvik igen :-(

Havde set dit forslag som en formel til en celle og ikke en VBA kode, så jo det virker jo som det skal

Beklager endnu engang og TUSIND TAK :-)
26. april 2018 - 09:59 #8
Ingen problem :)
26. april 2018 - 10:21 #9
Husk at markere opgaven løst :)