Avatar billede Online mekanikeren Praktikant
26. april 2018 - 17:31 Der er 2 kommentarer

Feedback på min side

Hej alle

Jeg har lavet denne side https://autospecialist.dk/ hvor jeg skriver lidt om biler og hvordan du muligvis kan fixe den selv og ellers anbefaler jeg at man bruger autobutler til at få 3 tilbud på opgaven.

Er der et par stykker herinde der har lyst til at give lidt feedback på den?

Mange tak gutter :)
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2018 - 18:32 #1
glem det, det er bare reklame.
der er for mange som prøver tricket.

hvis du skal ha feedback på webdesign, ved du godt selv at du ikke har gjort det godt nok
Avatar billede Ulrich S Juniormester
19. maj 2018 - 21:55 #2
Jeg synes at det er et fint design. Der er nogle småting såsom at menuen godt kunne være full width osv, men overordnet set, så virker det til at den tjener sit formål :-)