Avatar billede dbg Juniormester
27. april 2018 - 01:50 Der er 3 kommentarer

anbefalet "All-around" webhotel?

Jeg har lært mig selv at programmere, og vil nu lave hjemmesider for folk, samt lave mine egne hjemmesider, så skal finde et webhotel. Skal jeg bare lægge det hele ind på samme webhotel? Kan i anbefale et webhotel som opfylder dette:
- mulighed for email på eget domæne (ubegrænset antal)
- ubegrænset antal domænenavne og databaser
- stabilt og hurtigt
- god service
- dansk (til danske domænenavne)
- understøtter: Node.js, Express, MongoDB (NoSQL), PHP, MySQL, Wordpress
- cPanel (er det en fordel?)
- biligt i starten, med mulighed for opgradering senere
Er der andet jeg har overset?

Kort sagt er jeg på udkig efter et "All-around" webhotel som giver mig så mange muligheder som muligt for at lave hjemmesider for andre, for mig selv, og lære nye programmeringssprog. Hvis dette ikke kan opnås i et samlet webhotel så anbefal gerne en kombination af flere webhoteller.
1000 tak.
Avatar billede bas Forsker
27. april 2018 - 11:24 #1
Jeg bruger selv unoeuro, og er rigtig godt tilfreds.
https://www.unoeuro.com/

https://dk.trustpilot.com/review/www.unoeuro.com
Avatar billede dbg Juniormester
27. april 2018 - 13:41 #2
jeg har også læst meget godt om dem, men skal bruge et webhotel som understøtter MongoDB (NoSQL), og så vidt jeg kan se er det ikke noget de kan klare.

findes der ingen danske webhoteler som understøtter dette?
Avatar billede dbg Juniormester
27. april 2018 - 17:35 #3
Har søgt lidt..
kan det passe det er en VPS server jeg skal have fat i og ikke et webhotel? altså hvis jeg vil have det til at understøtte Node.js og MongoDB (NoSQL) ?
kom gerne med anbefalinger.
kan jeg så også bruge samme VPS server til de andre nævnte ting (PHP osv.) eller bliver det for svært at sætte op selv? er det bedre med et almindeligt webhotel ved siden af?