Avatar billede Tune Novice
27. april 2018 - 09:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er ekskluderede sider i Google Search Console et problem?

Jeg har lige overtaget hjemmesiden http://traefaeldning.dk/ og når jeg logger ind i den nye version af Google Search Console, kan jeg se at der er en del sider, som er ekskluderet fra indexet.

Og der er en del forskellige årsager til ekskluderingerne, som kan ses på dette screenshot:
https://www.dropbox.com/s/uvum5v6sfpbajd7/exkluderet.png?dl=0

Så mit spørgsmål er om der er nogle af de ekskluderinger, som er et problem og hvad jeg i så fald skal gøre for at løse det?

På forhånd tak! :)
Avatar billede simsevu Juniormester
27. april 2018 - 13:44 #1
Hej,
Der står at du har ekskluderet det via f.eks noindex. det er et meta tag der står på dine sider :) det skal du fjerne, hvis du gerne vil have dem indekseret igen.
Avatar billede Tune Novice
27. april 2018 - 21:20 #2
Som sagt har jeg lige overtaget siden, så det er ikke mig, som har gjort det :)

Men spørgsmålet er mest af alt om det er et problem i forhold til Google - det er nemlig ikke noget problem for mig at de sider ikke optræder i Googles index.
Avatar billede simsevu Juniormester
27. april 2018 - 21:33 #3
Herfra, er det svært at vurdere. Men google kigger på dine sider ret individuelt, hvis detr ikke er issues, på de sider der skal være indekseret. så er det hele fint :)
Avatar billede Tune Novice
27. april 2018 - 22:18 #4
Super tak for svaret :)