Avatar billede Jeppe Nielsen Praktikant
27. april 2018 - 12:23 Der er 3 kommentarer

Vurdering af denne PC

Hejsa jeg kunne godt tænke mig en vurdering af en PC med disse specs:
CPU: I7 4790k
Bundkort: msi z87-g43 (Ingen IO shield)
Ram: 2x4gb 1600mhz HyperX
PSU: Corsair CX600
CPU køler: Cooler master Hyper EVO 212, med 2 fans (rød LED)
SSD: Transcend 256GB
Grafikkort: Windforce GTX 780 3gb
Kabinet: NXZT H440 i hvid

Tak
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. april 2018 - 14:27 #1
Den er det värd som folk vil give. Nu står jeg ikke og mangler i PC, men 2-3000 måske.
Avatar billede KHN Guru
28. april 2018 - 10:30 #2
Hej Jeppe,
nu skriver du ikke hvor gammel pc'en er eller hvordan dens stand er (om der er noget der er defekt på pc'en), men ud fra de oplysninger du har givet vil jeg tro den vil kunne indbringe omkring 4000,- kr.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. april 2018 - 11:06 #3
Bliver du budt 4.0,- for jernet uden OS, så tag imod tilbudet.

Med det sagt, så vil prisen jo i den sidste ende afhænge af køber, men jeg ville nok heller ikke selv vær tryg ved at snige mig over 3.0,- for den, desuagtet jeg selv kører samme CPU på mit eget setup her.

Jeg valgte blot i stedet at fodre mere RAM og et kraftigere grafikkort i den, da den begyndte at blive lidt presset.