Avatar billede tove Novice
28. april 2018 - 20:34 Der er 7 kommentarer

Wish?

Hej!

Kan jeg bestille ting sikkert på Wish.com uden at mit kreditkort er i fare for at blive hacket eller noget i den stil?
Ved godt at det skal være under 80 for ikke at blive taget i tolden, og det har jeg holdt (22kr med forsendelse).
Jeg er dog lidt bange, for da jeg bestilte noget på miniinthebox.com blev mit kreditkort hacket. Er der chance for det på wish og kommer tingene?

Tove
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. april 2018 - 20:47 #1
Jeg ville nok være lidt tilbageholdende med at købe noget der. Ikke fordi jeg tænker så meget på at kreditkortet bliver hacket, men Wish får ingen speciel høj karakter.

Se linket til Trustpilot:

https://dk.trustpilot.com/review/www.wish.com
Avatar billede tove Novice
28. april 2018 - 20:57 #2
Okay, så der er ikke nogen speciel stor fare for kreditkort hacking?
Jeg har læst disse anmeldelser og jeg har forstået det med levering og told og der er chancer for at varen ikke kommer og sådan noget, men de fleste siger da de for pengene tilbage.
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. april 2018 - 21:46 #3
Jeg har selv ofte handlet på Amazon og der har aldrig været problemer med betalingen, og varer er altid kommet som lovet.
Avatar billede jajoh Seniormester
28. april 2018 - 23:04 #4
Har handlet der en hel del og gør det stadig.
har aldrig haft problemer, hvis varen ikke ankommer, får du pengene tilbage.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. april 2018 - 09:17 #5
Jeg bruger min PayPal konto til alt udenfor EU - hvis vare ikke når frem eller er defekt, så betaler PayPal tilbage og tager selv kampen med sælger. Hurtigt og sikkert - omend PayPal jo også kan hackes.
Avatar billede kkvist Novice
30. april 2018 - 11:01 #6
Jeg tror ikke at du skal være meget mere nervøs for at kreditkortet bliver mere hacket hos dig, end andre udenlandske webshops. Ellers vil jeg også anbefale at betale med PayPal som @claes57 skriver.
Avatar billede kkvist Novice
30. april 2018 - 11:02 #7
Ovenstående mente jeg selvfølgelig "mere hacket hos WISH, end andre udenlandske webshops."