Avatar billede Daniel_Sorensen Praktikant
29. april 2018 - 17:08 Der er 1 kommentar

PostgreSQL Database på AWS

Hej
I forbindelse med mit arbejde og studie har jeg modtaget rigtig meget data, som jeg gerne vil have liggende i en database (PostgreSQL). Den har jeg installeret på min maskine og forsørger i øjeblikket at lægge data ind på den (der er meget geografisk data). Jeg benytter dog også nogle gange andre maskiner end min private og ville gerne kunne tilgå data uanset hvilken maskine jeg benytter.

Jeg overvejer muligheden for at anvende AWS da jeg har hørt at det er muligt, at oprette databaser gennem deres services. Men jeg kender ikke rigtig noget til AWS, og ville derfor høre om nogle herind kan prøve sådan noget før?

Hvis I har andre ideer til hvordan jeg kunne få adgang til data på andre måder ville jeg også meget gerne høre dette.

På forhånd tak.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
30. april 2018 - 09:29 #1
Kunne en lille fix Raspberry Pi med MySQL ikke være en løsning. Når alt er sat op er det nemt at flytte rundt med. Og du har mulighed for at tilgå fra flere maskiner af.