Avatar billede Anders Larson Novice
04. maj 2018 - 20:40 Der er 3 kommentarer

Feedback på teksterne på vores godnathistorie-site

Jeg er en af grundlæggerne af vilter.dk, et site hvor vi tilbyder personliggjorte godnathistorier for børn. Vi er stadig i opstartsfasen, og ved at få bygget vores "rigtige" hjemmeside med de funktioner vi mener skal til for at kunne lancere. Derfor er jeg som sådan ikke ude efter feedback på vores nuværende webdesign.

Til gengæld kunne jeg virkelig godt tænke mig at høre om vores budskab er tydeligt og virker tiltalende. Vi får god respons på vores nuværende hjemmeside, og håber på et par kvalificerede kommentarer herfra som kan hjælpe os at sortere guldkornene fra de mindre heldige dele af den nuværende lille landingpage.

På forhånd tak!
Avatar billede Anders Larson Novice
04. maj 2018 - 20:42 #1
Ikke sikker på at linket blev aktivt, prøver igen her: https://www.vilter.dk/
Avatar billede Ulrich S Juniormester
05. maj 2018 - 11:02 #2
Jeg synes overordnet set at teksterne er super gode, og forklarer konceptet på en behagelig og pædagogisk måde. Nu ved jeg at i ikke ønkser kommentarer på web design, men jeg vile anbefale at gøre titlen større. Altså:

"En helt ny måde at læse godnathistorier på. Med dit barn i hovedrollen!"

Jeg bliver en smule forvirret når jeg rammer forsiden, og synes at der er en smule meget tekst "above fold" på forsiden, og dette kunne elegant løses med en større font tænker jeg.

Rigtig mange SaaS forretninger har stor succes med at have store størrelser på deres forsider (se bla. her https://www.drift.com/)

Blot en tanke, men fedt koncept, og held og lykke!
Avatar billede Anders Larson Novice
11. maj 2018 - 23:13 #3
Tak for værdifuld input, Ulrich! Det er godt at høre at vores godnathistorie koncept er let forståeligt, det skal vi sørge for at tage med videre når den nye version af https://www.vilter.dk er på plads! og tak for ros :-)