Avatar billede Claes Novice
05. maj 2018 - 14:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd i headset

Hej

Jeg har ingen lyd i mit headset, der er prøvet flere forskellige, så det er ikke det.
Jeg har lyd i mine højtalere, og selvom jeg sætter jackstikket ind i computeren, kommer lyden stadig ud af computeren. Det er en Acer Aspire E 17.

På forhånd tak

Claes.
Avatar billede mort1 Ekspert
05. maj 2018 - 15:08 #1
Der er forskellige valgmuligheder i forbindelse med lydkortet - men prøv først at højreklikke på den lille højtaler på proceslinien, så får du der forskellige valgmuligheder, bl.a. "Fysisk lyd"
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. maj 2018 - 15:09 #2
Jeg har fundet en manual, så måske kan denne hjælpe:

  https://www.manualslib.com/products/Acer-Aspire-E17-3613983.html
Avatar billede Claes Novice
05. maj 2018 - 21:02 #3
Hej Mort

Jeg kan godt se "Fysisk lyd" men jeg kan ikke finde ud hvad jeg skal gøre, og det hjælper ikke hvis jeg slår det over på " windows sonic til hovedtelefoner" så jeg er sgu lidt lost :(

VH Claes
Avatar billede Claes Novice
05. maj 2018 - 21:06 #4
Hej ErikHg

Jeg har været igennem brugsvejledningen, men jeg kan ikke rigtig finde noget der kan hjælpe mig, udover at nulstille computeren, og det er den sidste udvej for mig. Tak for hjælpen :)

Vh Claes
10. maj 2018 - 16:45 #5
Hvis jeg var dig ville jeg nok hente nogle nye audio drivere og installere dem. Det kunne godt være et driver problem. Søg på efter dit bundkorts modelnummer og se om du kan finde nogle nye drivere. Det er et forsøg værd :)
Avatar billede Claes Novice
11. maj 2018 - 11:41 #6
Takkkkkkkkkkkkk Boosted Gaming