Avatar billede lurup Ekspert
05. maj 2018 - 21:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Google tilbyder ikka at oversæt en side

Hej

Hvorfor tilbyder min google chrom ikke længere at oversætte den side jeg er inde på.??
Det er aktiveret unde indstillinger
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2018 - 05:37 #1
er det et plugin ? de dør ofte, når browseren opdateres,
helt sikkert skyldes problemet en opdatering.

så må du gøre det manuelt, indtil browseren virker igen
Avatar billede 450025 Ekspert
06. maj 2018 - 06:05 #2
Sidwave har nok rett, lidt usikker hva han mener med plugin, tror vi mener det samme. Søk Google Translate Dk legg den til som en utvidelse. Funker fint hos meg.
Språk problemer, 1 øl -1 Beier -1 Bier er det samme, og for alt del på Thai  เบียร์ 1 ที่ในไทย
Arne
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
06. maj 2018 - 06:06 #3
Hvilken side??

Hvordan kan du forvente hjælp uden info???
Avatar billede 450025 Ekspert
06. maj 2018 - 06:34 #4
#3 Tror ikke dette handler om en side nei det handla om Google Chrome og det er en Nettleser det, les tråden du så forstår du nok hva sidwave og jeg mener.

Jeg vet det er forbudt med humor på computerworld, men det er lov å le lidt, sidwave ler han også han bare følger Reglerne her.
Arne
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
06. maj 2018 - 06:45 #5
Kig i dine Chrome indstillinger og opdater!
Avatar billede 450025 Ekspert
06. maj 2018 - 07:13 #6
#5 Helt korrekt det, men last ned programmet først er smart, og så legg det til på Utvidelser, verktøy- utvidelser- husk og slå den på da. Og husk på ikke alle kan så mye som du ser du.
Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
06. maj 2018 - 07:13 #7
Jeg hopper av. Lykke til.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. maj 2018 - 11:02 #8
hvis du bare højreklikker et sted på siden, så er det en 'oversæt til dansk' mulighed
Avatar billede lurup Ekspert
06. maj 2018 - 11:33 #9
Tal Claes57 ( igen) det virker 100 % ) og nu er det også kommer op i hyberlink feltet igen ...lidt underligt.

TAK
Avatar billede lurup Ekspert
06. maj 2018 - 11:33 #10
Tal = tak
Avatar billede Patrick Novice
05. juli 2018 - 09:25 #11
Og blot for at slå det fast til de af jer, som ikke kan få det oversat til dansk, men kun engelsk: Når i har trykket "oversæt til dansk", så kommer fanen i det øvre højre hjørne frem knappen "valgmuligheder", hvor du så kan ændre i fra/til sproget :-)