Avatar billede lurup Ekspert
06. maj 2018 - 10:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Wordpress problemer med formular

Jeg bruger et plugin hvor mine formular ( indtastning med besked og adresse formular ser meget forkerte ud)
Jeg har prøvet med andre theme hvor det ser fint ud.
Hvor kan jeg laver om på det når jeg gerne vil beholder mit theme ?
Avatar billede mort1 Ekspert
06. maj 2018 - 11:37 #1
Du må nøk fortælle os hvilket theme du bruger
Avatar billede mort1 Ekspert
06. maj 2018 - 12:05 #2
Det er nok også nødvendigt, at du fortæller os, hvilket plugin der er tale om
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
07. maj 2018 - 15:17 #3
Jetpack formularer, virker som regelt 1. gang. Har ikke hørt om et Theme der "brækker" sig med Jetpack ;-)
Avatar billede Ulrich S Juniormester
19. maj 2018 - 21:49 #4
Hej Lurup,

Jeg ved ikke helt hvilket plugin eller theme du bruger, men jeg har altid stor succes med Contact form 7. Det vil jeg til hver en tid anbefale!
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
20. maj 2018 - 03:46 #5
Ulrich har ret i at Contact form 7 er et godt valg, hvis du ikke kan "nøjes" med jetpack ;-)

Et godt tilvalg til Contact 7 er "Flamingo" der kan opsamle dine emails og beskeder