Avatar billede RuneBrix Praktikant
06. maj 2018 - 20:10 Der er 2 kommentarer

Hvordan finder jeg min e-mail til min gamle yt kanal?

Smarte mig har lavet en yt kanal da jeg ikke var specialt gammel, MEN kan ikke huske e-mail og der er ikke noget tlf nummer tilsluttet til den. Og jeg går ind på kanalen og trykker “om” kan jeg kun se de videoer jeg har uploadet og linket, nogle der kan hjælpe please?
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2018 - 00:15 #1
channel/about - klik på vis email ?
Avatar billede RuneBrix Praktikant
07. maj 2018 - 06:20 #2
Det er jo det jeg siger ikke virker, så viser den bare mine likes, dem jeg har subscribed til og nogle få videoer