08. maj 2018 - 17:06 Der er 1 kommentar

Problemer med tastetur

Hej. Jeg har et pludselig opstået problem med tasteturet på min bærbare Toshiba. Når jeg trykker på f.eks. b-tasten skal jeg vente et stykke tid, får jeg igen vises et "b", når jeg trykker. Jeg kan altså ikke trykke 2 gange hurtigt efter hinanden på samme taste og få 2 identiske bogstaver frem, og det gælder alle taster. Hvis jeg i stedet trykker på "b" og derefter på et andet bogstav, er der ingen problemer. Fejlen opstod i går. Nogen ideer til en løsning?
Avatar billede falster Ekspert
08. maj 2018 - 17:45 #1
Prøv at gå i kontrolpanel - "Funktioner til øget tilgængelighed" - "Gør tastaturet lettere at bruge" og se under "Aktiver filtertaster" og hvis de er slået til så under "Konfigurer filtertaster".