Avatar billede lurup Ekspert
10. maj 2018 - 11:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2 pcer dele om en printer

Jeg har en lille dymo printer der bruger usb kabel.
Er det mulig at 2 pcer der er på samme kontor kan deles om den via en usb adapter ??
Begge pcer er tændt
Avatar billede 220661 Ekspert
10. maj 2018 - 12:10 #1
Har du delt Dymo på netværket?
Hvis du har et fungerende netværk burde den pc som printer er koblet på (pc1) virke som printserver. Har gjort dette på en almindelig printer før jeg fik netværksprinter.
Driver til Dymo skal installeres på pc 2. Brug fremgangsmåden til hvordan denne printer skal installeres. Skal software/driver på før du søger på den skal du installere, og her efter søge efter printer. Du skal når du søger søge på netværksprinter.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. maj 2018 - 12:35 #2
Avatar billede lurup Ekspert
13. november 2018 - 21:02 #3
Tak