Avatar billede Ask Praktikant
10. maj 2018 - 16:49 Der er 1 kommentar

HP vil ikke skrive indhold i pdf

Hej
Har en HP desk jet 3630 og den er udmærket. Men pludselig vil den ikke skrive indholdet i pdf filer. Kun brevpapiret uden indhold, f. eks fra banken. Bankens navn står der, men resten af kontoudtoget kommer ikke med. Kan godt skrive mails ud.
Har opdateret såvel mac som printer med nye driver. Og downloadet nyeste adobe.
Har prøvet alt, men ingen indhold på mine filer kommer med på udskriften.
Hilsen
Avatar billede claes57 Ekspert
10. maj 2018 - 16:58 #1
Prøv andre programmer end lige adobe. Virker det, så drop adobe til de kommer med en fejlrettelse.