Avatar billede Marc Jensen Juniormester
11. maj 2018 - 12:47 Der er 5 kommentarer

LAPTOP problemer!!!!!!!

hey!. Min kærste og jeg ejer en msi laptop, hvor vi begge oplever det samme problem med blæserne. Vores MSI har noget der hedder cooler boost 4, hvor man trykker på en knap og så køler den. problemet er bare at den slukker selv også selvom laptoppen stadig er varm, kan man ændre på det?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2018 - 14:17 #1
Vil det sige at det er jer der styrer hvornår den skal køle?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2018 - 14:18 #2
Renser i kølere jævnligt?
Avatar billede poko1 Ekspert
11. maj 2018 - 15:33 #3
Hej du skal i BIOS vælge Hvilken styring du vil bruge til din Fan Jeg har slået den fra og har ikke brug for den ekstra mulighed i det jeg aldrig kører spil! Jeg bruger den manuelle knap der er på min hvis jeg syntes den bliver varm, jeg ved så ikke om du også har den knap den sidder på min 18,4" MSI Ved siden af tænd sluk.
Ellers i BIOS
https://ibb.co/ihpRJy
Avatar billede Marc Jensen Juniormester
11. maj 2018 - 21:31 #4
ja, vi kan trygge på den knap der sidder ved siden af tænd knappe. men knappen slår selv fra igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2018 - 06:25 #5
Hvorfor nyt spørgsmål om samme emne??? Det gider jeg ikke fortsætte på.