Avatar billede di-ana Mester
12. maj 2018 - 15:51 Der er 7 kommentarer

ALT ER SYGT EFTER DEN SENESTE STORE UPDATE FRA MICROSOFT

SOM VI ALLE GJORDE MODTOG JEG DEN KÆMPE-UPDATE FRA
MIC. FORLEDEN DAG.
denne satte alt ud af funktion her hos mig.
først sku`jeg angive min produkt-nøgle
hvilket jeg jo så gjorde.
herefter har det hele "SEJLET"
eksempler:
først var det mit eget diverse som sejlede
herefter var det facebook som har fået et totalt andet design.
og heruover er der osse andre funktioner som ikke funker.
som jeg ser det har Microsoft spillet totalt fallit med denne
seneste update.
heruover vedrører dette osse min mobil-tlf. (en samsung som er
windows baseret) - den ser osse totalt sind-syg ud.
håber der er andre som har samme problem som mig
OG/ELLER
andre som kan hjælpe mig.
bl.a. er facebook blevet så kæmpe-stor hvad angår diverse
bogstaver og facebook forsvinder ud af min 23 tommer skærm
såvel til højre som til venstre.
alt er totalt skørt hos mig... og det hele startede - som tidl. skrevet
med den kæmpe microsoft-update forleden dag.
anne-lise
Avatar billede poko1 Ekspert
12. maj 2018 - 16:09 #1
Prøv nu lige først at holde crrl nede og scroll med  musen til skærmopløsningen passer der plejer kort efter opdateringer at komme en meddelelse om Grafikkort opdateringer.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2018 - 21:20 #2
Hvorfor ruller du så bare ikke tilbage til den forrige version den kom fra hvis #1 ikke løser dit problem?
Du går i indstillinger-opdatering og sikkerhed-genoprettelse.
Her kan du rulle tilbage til forrige version.
Under de avancerede indstillinger for Windows Update kan du udsætte opdateringen hvis dette ønskes.
Har hørt om andre der har gjort dette for ikke at være forsøgspersoner for Microsoft ;-)
Personligt har jeg ikke haft problemer endnu med opdateringen på denne pc jeg skriver på her. Den ser helt ud som forrige version.
Avatar billede 450025 Ekspert
12. maj 2018 - 22:23 #3
Ja helt ærlig bruker 3 computere ikke en feil alt funker, men er enig med tråstarter det burte ikke være så, greit å rulle tilbake noen kan dette men ikke alle.

Må vi godta at Microsoft levere et halvferdig Produkt mitt svar er nei, det er en dårlig måte og ta vare på sitt rykte på. Microsoft har jo et rykte fra før

Forstår godt at folk holder på XP og Win7 enda bruker du Win 10 lever du på rene flax der har jeg vert heldig frem til nå, konklusjon slik jeg ser det Win10 er ikke for alle, det er som en tippekupong du kan jo ha flax å vinne.
Godt nok kan du rulle Bakk, men tipper du å feiler får du ikke penga igjen.
Men det er markedsføring hos Microsoft der er alltid et håp bruk Linux.
Arne
Avatar billede poko1 Ekspert
12. maj 2018 - 23:09 #4
Tryk på Windows tasten plus X tasten vælg ikonet Opdateringer og Sikkerhed vælg fanen Genoprettelse og gå tilbage til den tidligere version af Windows 10
https://ibb.co/dPQ63y
Avatar billede di-ana Mester
20. juni 2018 - 15:06 #5
poko1
jeg sidder med en splinterny pc (den bedste jeg nogensinde har haft) - produceret i vores lille pc-nørd-butik i randers centrum. og denne pc funker så det vil noget.
så det har altså ikke noget med hverken grafik-kort eller min pc at gøre. men måske eksperten.dk ikke gider mig mere. og det er ikke kun her på ekskperten.dk den er gal - er osse andre steder hvor jeg anvender mit gmail-log-in. eks.vis: youtube... eks.vis på youtube (her anvendes osse mit gmail-login) får jeg flg.: besked: "du er ikke på facebook-platformen" og vel er jeg på facebook-platformen og har været det i efterhånden lang tid. og her på eksperten.dk er det jo netop mit gmail-login jeg ska`bruge. og alle de her l...-problemer startede prompte efter "microstoft store "forårs-update""
anne-lise
Avatar billede di-ana Mester
20. juni 2018 - 15:10 #6
jeg har ikke skrevet noget før igen d.d. og det er p.g.a., at jeg har været 14 dage på bornholm p.g.a. folkemødet. jeg kom hjem i forgårs aftes med flyet fra rønne på bornholm og til karup lufthavn i jylland. og da jeg så hjemad ska`skifte fly i copenhagen lufthavn kan jeg ikke finde gaten men i allersidste øjeblik fandt jeg den så jeg havde indstillet mig på, at overnatte i den dumme lufthavn.
og nu gider jeg altså ikke ha`flere KLAGER...
anne-lise
Avatar billede di-ana Mester
20. juni 2018 - 15:17 #7
og NU bliver jeg helt garanteret "fyret" af eksperten.dk FORDI I i min forrige kommentar kan se hvor "sur jeg er." - og det er altså ikke jer jeg er sur på - det er microsoft jeg er sur på. og hvorfor ska`det så gå ud over jer - "jeg ved det ikke."
UNDSKYLD.
anne-lise