Avatar billede torbenhawk Praktikant
13. maj 2018 - 11:30 Der er 1 kommentar

Alt netværks SW mangler på min "låne-PC"?? -JAPAN

Kære experter
Jeg er pt. i Japan med mit arbejde.
Med mig har jeg en fælles "låne-PC" som kun bliver brugt til Remote Desktop. Den sidste kollega der har lånt den har været så "flink" at man har slettet alle netværks driverene, hvordan det ellers kan lade sig gøre? Jeg kan se i gendannelses historikken at man af uforklarlige årsager har fjernet en language-pack og formentlig dermed måske fjernet netværks driverne eller dele af dem?
Jeg har forsøgt at rulle pc'en tilbage til før det, men uden held/ændringer.
Jeg har også forsøgt at finde/inst. diverse drivers online men uden held.

Jeg har også min "private" firmalaptop med, med meget sikkerhed på. (Den jeg skriver fra).

Under [Device Manager] [Other Devices] står der ! udfor følgende:
Other Devices:
!    Ethernet Controller
!    Network Controller
!    PCI Data Acquisition and Signal....
!    PCI Device
!    PCI Memory Controller
!    PCI Simple Communication Controller
!    SM BUS Controller
!    Unknown
!    Video Controller

Under [Networks adapters] er der kun 2 "linjer"
Networks adapters:
    Bluetooth Device (Personal Area Network)
    Bluetooth Device (RFCOMM Protocol TDI)

Hvad er mine muligheder?

Mvh. Torben
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2018 - 15:04 #1
installer de korrekte bundkort drivere, så dukker netkortet måske op.
snak med dit firma!