Avatar billede ErikHg Ekspert
14. maj 2018 - 20:54 Der er 1 løsning

Mail i Outlook 2010

Jeg modtog i aften 14/5 2018 en underlig mail: den var tydeligvis afsendt fra Norge, da der stod "Møteplassen.com"

Neden under stod:
"Emne: Læserbrev om Anders Behring Breivik
Sendt. 17. februar 2014.
ble slettet uten å bli lest den 14. mai 2018"

Det er ikke en fejl at der står 2014.
Jeg erindrer svagt at jeg engang skrev noget om galningen Anders Behring Breivik, men hvad "Møteplassen" er ved jeg ikke.
Jeg har kikket på nettet og fundet ud af at "Møteplassen" er en eller anden datingside, så nu er jeg helt på vildspor. Er der nogen der har hørt om dette?
Avatar billede 450025 Ekspert
15. maj 2018 - 12:49 #1
Ja ErikHG du har helt rett en slags Nynazist håper han får sitte inne resten av sitt liv han har slukket lyset for mange flotte ungdommer gjort skade for milliard beløp i det Norske Samfunn.
Glem Møteplassen vi har en flott Møteplass i computerword det holder det både for deg og meg, noen er på Fesbokk, Tvitter, og andre sosiale media trengs jeg å si mere.
Arne.