Avatar billede tobberjas Seniormester
17. maj 2018 - 18:52 Der er 2 kommentarer

wi-fi opkald

hej. Jeg har fået wi-fi opkald på min iPhone 6s gennem Telmore. Ham jeg talte med sagde at der gik 24 timer før det ville virke rigtigt. Jeg oplever bare lige nogle problemer med det. Når jeg slår det til står der fint til, Men der står ikke noget om at den bruger wi-fi som opkald selv om det burde være slået til. Jeg har prøvet at slukke og tænde telefonen op til flere gange. Jeg har også prøvet at slå wi-fi opkald til først og så slå wi-fi til bagefter, Men de ting virker heller ikke. Er der nogle der har nogle gode bud til hvad jeg så kan gøre?  for jeg vil jo gerne bruge det. På forhånd tak. Hilsen Tobberjas.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. maj 2018 - 20:25 #1
det er glidende, så i det øjeblik du slutter wifi (router) så fortsætter samtalen på alm mobil-linje, og når der er signal fra en routers wifi, som du har kode til, så fortsætter samtalen der.
Jeg har android, og der klikker jeg en gang på wi-fi opkald, og så sætter den TIL og vælger, om wifi eller mobilt skal være foretrukket (det er så wifi hos mig)
Resten styrer tlf og telmore.
Primært, så skal det altid være TIL, så du bruger det, når du er tæt på kendt wifi - og så bruger den mobilt når der ikke er wifi - du skal ikke pille ved indstillinger ellers - det er bare det ene valg.
Avatar billede tobberjas Seniormester
17. maj 2018 - 20:41 #2
den er jeg med på, Men mit problem er også at den hele tiden gik over på telmore selv at jeg havde slået wi-fi til og jeg har wi-fi i huset så forstår det ikke, Men nu lader det til det virker. Tak.