Avatar billede tobberjas Seniormester
18. maj 2018 - 19:46 Der er 6 kommentarer

vil ikke tilslutte blue yeti mikrofon til min mac booke ir 2015.

hej. Jeg har fået en blue yeti mikrofon i dag, men jeg har et problem. Når jeg tilslutter min mikrofon til computeren siger den at jeg skal afmontere den for at spare på strømmen altså at den bruger for meget strøm når den er tilsluttet. Det forstår jeg ikke. Er der noget man kan gøre for at afhjælpe dette problem? på forhånd tak. Hilsen Tobberjas.
Avatar billede tobberjas Seniormester
18. maj 2018 - 19:46 #1
jeg mente mac book air 2015. Sorry.
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2018 - 20:40 #2
slå alle former for strømstyring fra. også i bios! (hvis mac har sådan en)
så kan den ikke komme og brokke sig.
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2018 - 20:47 #3
har din mac usb 3 ?
er mikrofonen usb 3 ?

der er vistnok mere strøm i usb 3, så hvis mikrofonen er usb 3 kræver den en usb 3 port. (og trækker for meget på en usb 2 port)
Avatar billede tobberjas Seniormester
18. maj 2018 - 20:59 #4
hej. Jeg ved ikke om mikrofonen er en usb 3, Men det går jeg da ud fra. Min mac har usb 3. Hvordan slår man det der strømstyring fra?
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2018 - 22:05 #5
Avatar billede tobberjas Seniormester
18. maj 2018 - 22:17 #6
jeg har fået problemer løst. Jeg bruger bare ekstern tilslutning til mikrofonen.