Avatar billede mort1 Ekspert
18. maj 2018 - 21:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samsung, EP-PG950 trådløs oplader

Nogen der ved om Samsung, EP-PG950, trådløs oplader, kan bruges til både Galaxy S8 og Galaxy S6 - Jeg er bekymret for, at den måske giver for meget strøm til S6
Avatar billede INK Ekspert
19. maj 2018 - 15:54 #1
Ifølge Samsungs hjemmeside er den kompatibel med en række telefoner, inkl. S6

Features
FAST CHARGE (Compatible with Galaxy Note8, S8, S8+, S7, S7 edge, Note 5, S6 edge+) / Qi (Compatible with Galaxy S6, S6 edge and Qi certified devices) / Convertible Form-Factor (Pad&Stand)
Avatar billede mort1 Ekspert
19. maj 2018 - 17:06 #3
Tak, det ser ud til at være ok, jeg har åbenbart været på en forkert side, hvor S6 ikke var nævnt, men dog at den var konvertibel med telefoner med Qi standarden
Avatar billede mort1 Ekspert
20. maj 2018 - 11:28 #4
I dag, den 20. maj, står der faktisk noget om trådløs opladning og - ladere i JP. Ikke en lærebog, men dog god information.