Avatar billede flso Novice
19. maj 2018 - 14:34 Der er 3 kommentarer

Projektor til udendørs fremvisning

Hej Forum.

I vores kolonihaveforening overvejer vi at købe en projektor til fremvisning af VM forboldkampe mv. Det vil efter kamptidspunkt måske ikke være helt mørkt, hvorved projektoren skal være egnet til det. Vi låner et lærred til at fremvise på.

Har i et bud på om det er en god løsning/ hvilke der skal købes, og pris ? Vi prøvede sidste år med en låneprojektor, som ikke var kraftig nok.

Vil en større fladskærm være en bedre løsning ? Der kommer 30-40 personer til arrangementerne.

Mvh. Flemming
Avatar billede claes57 Ekspert
19. maj 2018 - 14:59 #1
generelt, så må man næppe det uden at betale ekstra i stil med pub og andre, der vil vise 'offentligt'  - spørg før I kaster penge efter det.
https://omtv2.tv2.dk/kontakt/eksterne-partnere/offentlig-fremvisning
der er også link til DR
Avatar billede flso Novice
20. maj 2018 - 12:26 #2
Tror ikke det bliver et problem da det ikke er offentligt, men i en privat have. Mvh. Flemming
Avatar billede claes57 Ekspert
20. maj 2018 - 13:21 #3
bare spørg først