Avatar billede viuf Juniormester
23. maj 2018 - 17:40 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Søgning i Thunderbird

Hej
Kan man i Thunderbird søge i PDF-filer, dvs. når jeg laver en søgning så søger den også i PDF-filer?
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2018 - 17:54 #1
nej
Avatar billede KHN Guru
23. maj 2018 - 18:20 #2
JA - i Thunderbird kan du søge efter PDF-filer. Enten ved at søge efter en bestemt fil hvis du kan huske navnet på filen eller brug joker-tegn (*.PDF).
I Thunderbird bruger du Ctrl + K for at søge - og skriver i boksen f.eks.: telenor vilkår.pdf eller *.PDF hvis du ikke kan huske PDF-filens navn.
Avatar billede KHN Guru
23. maj 2018 - 18:22 #3
Bemærk: Søgningen efter PDF-filer gælder kun hvis PDF-filen er vedhæftede mailen.
Avatar billede viuf Juniormester
23. maj 2018 - 18:26 #4
Tror i misforstår.
Jeg vil søge i PDF-filer.
Det kan man bla. i outlook.
Avatar billede Slater Ekspert
23. maj 2018 - 20:30 #5
Jeg tror ikke sidwave misforstod, for hans svar var ganske korrekt: nej.