Avatar billede SommerFyr Seniormester
26. maj 2018 - 22:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hent billed og slør det..

Hej jeg er ved at skulle hente et bille og sløre dette sådan at man ikke kan se hvad det forstiller ved minder man er medlem på min side..

Using bitmap = New System.Drawing.Bitmap(Context.Server.MapPath(String.Format("~/app_data/{0}", "20925.jpg")))
Using g = Graphics.FromImage(bitmap)
.DrawString("Bliv medlem og se mere klart", New Font("Verdana", 16, FontStyle.Bold), Brushes.WhiteSmoke, New PointF(bitmap.Width / 6, bitmap.Height / 2))
end using
bitmap.Save(Context.Response.OutputStream, ImageFormat.Jpeg)
end using

Den hente mit billet men jeg kan ikke få den til at sløre det..
jeg har prøve at bruge blur men det vil bare ikke virker..

En der kan hjælpe mig her..
Avatar billede perwolf Forsker
30. maj 2018 - 15:30 #1
Jeg er ikke nogen kodehaj, men kunne man have to versioner af billederne, d.v.s. et der var sløret og et der ikke var?
Koden måler på, om man er medlem, hvis man er, så præsenteres det uslørede, hvis ikke, så det slørede.
Avatar billede SommerFyr Seniormester
30. maj 2018 - 20:29 #2
Hej
Ja jeg det skal være sådan at hvis man ikke er medlem så kan man ikke se nåde tydligt.. og er man så kan man se det tydligt.. jeg har søgt uden at finde nåde jeg kan bruge.. så håber der er en der kan hjælp mig vider.
Avatar billede SommerFyr Seniormester
24. januar 2019 - 09:09 #3
Opgiver denne løsning da der ingen hjælp er