Avatar billede jcr18 Professor
27. maj 2018 - 20:05 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Alternativ til syncmaster P2770HD?

Jeg har lige investeret i grafikkortet Geforce GTX 1050. Jeg vil derfor gerne kunne udnytte kortet til brug til 3 skærme. Så jeg vil høre jer af om jeg kan få et endnu bedre end de 2 jeg har til omkring 2000 kr? (aner ikke hvad skærme koster nu om dage. Skal ikke bruges til gaming, kvaliteten må bare ikke være dårligere end de skærme jeg har pt.
Avatar billede jernknægten Juniormester
28. maj 2018 - 09:02 #2
Godt du fandt dig en skærm, men jeg vil gerne lige komme med input til alle andre der kigger med og måske står og mangler en ny.

I stedet for den skærm du valgte ville jeg nok have valgt https://compware.dk/product/u28e570ds/597b060a2dda8a2bbf23f317
Forskellen er minimal, i forhold til prisen. (det er en tidligere udgave jeg har linket).

Nu hvor den ikke skal bruges til gaming, havde jeg nok overvejet et IPS panel med lidt lavere ms, fremfor et hurtigt TN panel.

Lige en sidste note, husk at downloade noget rigtig software så du ikke køre 4k over din CPU.
Avatar billede jcr18 Professor
28. maj 2018 - 09:18 #3
Tak for info.
Avatar billede jcr18 Professor
28. maj 2018 - 14:08 #4
Jeg afbestilte den oprindelige og købte den du anbefalede. Der var ca. 300 kr at spare og så vidt jeg kan se (uden at have forstand på de tekniske detaljer) er der ingen forskel?
Avatar billede jernknægten Juniormester
28. maj 2018 - 14:39 #5
Nu har jeg ikke lige kigget helt i dydben, men jeg kan heller ikke finde nogen forskel på de to skærme, udover at den jeg linkede er 8 måneder ældre. Jeg har lige kigget internationalt, og da er den billige skærm her, faktisk dyrest.