Avatar billede tma Juniormester
30. maj 2018 - 10:30 Der er 1 kommentar

Udtræk til tekstfil UDEN kolonneoverskrift

Jeg har gemt en query, og jeg har sat et powershell op til at køre queryen og gemme dataene i en tekstfil. Denne del virker fint. Da jeg skal bruge tekstfilen til automatisk indlæsning i et andet program, ønsker jeg kun at resultatet kommer over. Lige nu starter filen med en tom linie, derefter kolonnebetegnelsen og en ny tom linie. Først derefter kommer alle poster.
Jeg vil gerne af med de 3 første linier.
Avatar billede komputerdk Mester
03. juli 2018 - 09:32 #1
kan du ikke fjerne de 3 linjer via powershell efter eksporten ?

når man eksporterer kan vælge at den ikke skal tage headers med, men de to tomme linjer virker til et resultat af måden den eksporteres på / skriver til filen.