Avatar billede ErikHg Ekspert
30. maj 2018 - 20:16 Der er 4 kommentarer og
7 løsninger

Fjernelse af Apps på Samsung Galaxy J5 6

Jeg har en Samsung Galaxy J5 6.
Hvis noget er på eksperten kan hjælpe mig med en løsning på hvordan jeg får fjernet adskillige af de ligegyldige apps der ligger på telefonen vil det glæde mig meget. Jeg har kikket på YouTube men er ikke kommet meget videre.
Det er som om det ikke må være let, at fjerne disse apps.
Jeg bruger mest telefonen til at ringe på, samt skrive sms´er og læse mails.
Der er visse apps der er gode at have installeret, men det gælder langt fra alle.

På forhånd tak :-)
Avatar billede mort1 Ekspert
30. maj 2018 - 20:34 #1
På min Galaxy S6 trækker man blot ikonet til papirkurven, Der er dog nogle programmer som ikke kan fjernes
Avatar billede store-morten Ekspert
30. maj 2018 - 20:57 #2
Prøv at kikke på denne app :-)
Måske den er på mobilen allerede.
http://www.samsung.com/dk/apps/samsung-members/
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. maj 2018 - 20:57 #3
Undskyld men jeg er en klovn til det med mobiltelefoner. Jeg ved ikke rigtig hvad det er for en papirkurv du mener, så jeg håber du kan "skære det ud i pap" :-)
Jeg synes at cirka 75 % af det telefonen kan ikke er relevant, for mig vel at mærke.
Avatar billede store-morten Ekspert
30. maj 2018 - 21:04 #4
At trykke og holde nede på app ikon og trække til papirkurven fjerne vist ikke appen?
Efter opdatering af min S7 i går, At trykke og holde nede på app ikon, giver en menu:
Papirkurv: Fjern fra start
Avatar billede nopsen Ekspert
30. maj 2018 - 21:15 #5
at trække ikonet til papirkurv fjerner kun ikonet.
du skal gå ind under indstillinger ved at trykke på tandhjulet, evt ved at trække ned fra toppen, så genveje kommer frem, der er et lille tandhjul.
så finder du derimellen liste over apps, den kan også hedde app manager.
tryk ind på de apps fu ikke ønsker og vælg afinstaller.
Avatar billede mort1 Ekspert
30. maj 2018 - 21:18 #6
Gør som #4 skriver, når du holder på ikonet dukker der en skraldespand op i toppen af displayet,  træk ikonet derop så afinstalleres programmet
Avatar billede store-morten Ekspert
30. maj 2018 - 21:23 #7
#4 Mener at denne metode, med papirkurven, ikke afinstallere appen, fjernes kun fra start.
Avatar billede store-morten Ekspert
30. maj 2018 - 21:26 #8
#Mener også denne metode er fin nok, hvis ikke der er pladsmangel på mobilen :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. maj 2018 - 21:27 #9
Jeg synes I alle hver især fortjener jeres bidrag som løsninger.
I hvert fald lykkedes det at få ryddet lidt op i samlingen af unødvendig apps.

Takker alle :-)
Avatar billede nopsen Ekspert
30. maj 2018 - 21:36 #10
velbekomme, godt det lykkedes :-)
Avatar billede mort1 Ekspert
30. maj 2018 - 21:49 #11
På Samsung Galaxy S6 kommer der en tekst som siger at app'en afinstalleres når ikoner trækkes til affaldsspanden