Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2018 - 14:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

"Ethernet" har ikke en gyldig IP-konfiguration

Jeg har fået sat lan-kabel og det har gået fint. men så ligepluselig virkede lan-kablet ikke mere. Jeg kørte "Foretag fejlfinding af problemer" og den svarede "Ethernet" har ikke en gyldig IP-konfiguration
Avatar billede INK Ekspert
03. juni 2018 - 09:43 #1
Du må nok beskrive problemet lidt mere i detaljer.
Hvordan får du internet? Gennem telefonkabel, coax-tvkabel, fibernet eller ?
Sidder der et modem? er der indbygget router? osv. osv.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
04. juni 2018 - 07:14 #2
Har du kontrolleret din computer står til automatisk IP opsætning? Eller er det en manuel statisk IP der er sat på computeren.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2018 - 08:12 #3
jeg har fundet en løsning, men tak for jeres tid
Avatar billede INK Ekspert
04. juni 2018 - 08:25 #4
Du må gerne fortælle hvilken løsning, så vi alle kan blive klogere 😜😜
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2018 - 18:39 #5
Jeg lavede en fejlfinding, og den sagde, at jeg skulle tage stikkene ud, og sætte dem  i igen, den sagde også, at jeg skulle lave en netværksnulstilling
Og da jeg havde gjort det virkede det igen