Avatar billede jonatan16 Praktikant
06. juni 2018 - 20:52 Der er 8 kommentarer

jeg finde en ny computer.

Jeg skal have ny computer. kan du hjælpe mig? Jeg spiller spil som exempel,
fortnite (nok mest fortnite) minecraft, gta v, osv men i den kategori af spil.
Jeg har kigget på let forskelige ting som lenovo legion y520 tower, og noget selvbyg, og brugte ting.
Ved bare ikke om jeg skal købe noget brugt, eller få hjælp til at bygge en computer (jeg har ikke prøvet bygge en computer før) eller bare købe en helt ny.
Håber du kan hjælpe.
Avatar billede posten Ekspert
06. juni 2018 - 23:03 #1
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2018 - 01:46 #2
Avatar billede posten Ekspert
07. juni 2018 - 04:02 #3
husk nu bare de pc'er der er på denne side fra mm-vision er UDEN styresystem dertil kommer en dvd-skive til 899.- eller 1129.-
så vil stadig anbefale den bærbar #1 som er "bare" lige til at koble på nettet
Avatar billede sonalias Seniormester
07. juni 2018 - 09:29 #4
husk nu bare at den stationære pc til 4.5k på mm-vision er milevidt stærkere end den acer fra Elgiganten.
Avatar billede jonatan16 Praktikant
07. juni 2018 - 18:33 #5
hvor mange fps for den på epic i fortnite
Avatar billede jonatan16 Praktikant
07. juni 2018 - 19:20 #6
Den fra mm-vsion ser rimelig god ud.:)
Avatar billede Hans Thomsen Praktikant
08. juni 2018 - 11:25 #7
Jeg vil klart anbefale dig at tage et kig hos Sharkgaming, det er virkelig kvalitet her er en rabatkode som du kan bruge hos Sharkgaming https://cupouniverse.dk/butik/sharkgaming-rabatkode/
Avatar billede inmedia Praktikant
13. juni 2018 - 08:46 #8
Nu ved jeg ikke hvad dit budget er, me hvis du er på udkig eter en computer der kan trække Fortnite på Epic Settings, og evt. i 1440p, så vil jeg klart anbefale dig at købe en custom made stationær. Jeg har selv en gaming computer fra Froggaming.dk og jeg kan klart anbefale at købe hos dem. De har en sindsyg god service, og skræddersyer gerne den perfekte computer til dig og så giver de 3 års garanti på deres maskiner!

Du kan se alle deres gaming stationærer her:
https://froggaming.dk/stationaere/

Hvis du vil køre Epic settings i 1080p så vil min anbefaling være en maskine med minimum et GTX 1060 grafikkort. Det sagtens kører med 60 FPS
Sådan en computer koster ca. 6.200 kr. hos froggaming med kvalitets hardware.
https://froggaming.dk/produkt/mainstream-gamer-intel/

Kan du "nøjes" med High settings, vil et GTX 1050ti være fint og stadig holde sig på de 60FPS. Sådan en maskine er lidt billigere, og koster ca. 4900 kr. hos Froggaming
https://froggaming.dk/produkt/entry-gamer-amd/

Du kan i øvrigt se en test af de forskellige grafikkort med Fortnite på Epic settings her:
https://www.youtube.com/watch?v=ESBPi1AenTA