Avatar billede Louise Novice
09. juni 2018 - 19:14 Der er 7 kommentarer

MacBook Pro vil ikke starte

Min MBP vil pludselig ikke tænde. Den er helt død. Fuldt opladet, men ingen liv i den overhovedet, uanset hvor kort eller lang tid jeg holder startknappen nede. Den er cirka tre år gammel. Hjælæælp!
Avatar billede sd8220 Seniormester
09. juni 2018 - 19:48 #1
Et bud kunne være, at du skal nulstille SMC:

https://support.apple.com/da-dk/ht201295
Avatar billede Louise Novice
09. juni 2018 - 20:59 #2
Men kan jeg gøre det, når jeg slået ikke kan få liv i den?
Avatar billede posten Ekspert
10. juni 2018 - 10:30 #3
prøv at fjerne batteriet og derefter starte den op
Avatar billede puren Ekspert
10. juni 2018 - 15:03 #4
der er lavet et par MacBook Pro´s så hvad er det for en?? A*** ellers har vi ikke en jordisk chance for hjælpe dig.

men ud fra en general fejl så er det nok en lille komponent som enten er løs eller gået død, apple store, humac og andre apple authorized service steder vil sige at den er død og det bedst kan betale sig at købe en ny. så du skal finde et IKKE apple authorized service sted og få dem til at kikke på den
Avatar billede Louise Novice
11. juni 2018 - 10:54 #5
Jeg ved ikke, hvad den hedder. På kvitteringen står der 15” MB Pro MGXA - er det nok til at identificere den? Og hvis man ikke skal gå til Apple eller Humac, hvor skal man så gå hen?
Avatar billede sd8220 Seniormester
11. juni 2018 - 11:20 #6
Prøv at kontakte Andy i http://duckshouse.dk - han har ret godt styr på Macer, og hvad de kan fejle og få dem til at virke igen. Og så er han vældigt rar.
Avatar billede Louise Novice
11. juni 2018 - 11:36 #7
En god kombi. 😊 Mange tak!