Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
11. juni 2018 - 13:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy S7 Hvordan fjerne skærmlås?

Var på ferie, og slog for sikkerhedens skyld skærmlås til.
Nu er jeg hjemme og vil gerne fjerne det irriterende, at skulle taste låseskærmens PINkode.
Hvordan fjerner man skærmkode indtastning (det er dermed ikke PINkoden til SIMkortet det handler om).
Vejledningen skriver: Gå ind i "Låseskærm og sikkerhed" og anvend "Smart Lock".
Har prøvet at indstille via Smart lock (at kodeindtastning ikke er nødvendig hvis den er i lommen eller hjemme), men det virker IKKE.

Nogen forslag?
På forhånd tak
Venlig hilsen Phi2
Avatar billede mort1 Ekspert
11. juni 2018 - 16:54 #1
På min S6 går man ind i Låseskærm og sikkerhed og vælger Skærmlåsningstype den låsetype man ønsker. Stryg, Ingen osv.
Avatar billede mort1 Ekspert
11. juni 2018 - 17:01 #2
Se den korte film "Samsung Galaxy S7: How to Remove Lock Screen PIN / Password" om emnet her: https://www.youtube.com/watch?v=kFIUyIcLdy0
Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
11. juni 2018 - 17:26 #3
Tak til begge forslag.
Jeg forstod dog først hvad jeg skulle gøre, da jeg så videoen på ovenstående link.