Avatar billede simsevu Juniormester
14. juni 2018 - 10:40 Der er 5 kommentarer

Hjælp til at spotte mærkelig CSS

Jeg synes nu selv jeg er en haj til CSS.

Men jeg har et issue.

Imellem et (Hvad der virker tilfældigt) antal produkter, kommer der en dobbelt-streg, en tyk blå streg.

Se her denne her underside er slem:
https://www.avxperten.dk/vildtkamera/

Når jeg kører inspect element så ser jeg at der kommer en klasse på der hedder "border" på nogle produkter.

Kan i regne ud om der er et mønster i hvor når de kommer? på oven-nævnte underside er det 2-1-1-1-2 og på andre undersider kommer de 3-1-2 osv.

Jeg kan kun tro det er manuelt sat ind, men jeg skal bare lige høre om der er nogen der ser noget jeg ikke gør.
Avatar billede Oscar.Skov Mester
14. juni 2018 - 11:07 #1
.products-secondary .border {
    display: none;
}
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
14. juni 2018 - 11:31 #2
Ser ikke problemet, så rådet fra Oscar.Skov må have løst det, eller??
Avatar billede simsevu Juniormester
14. juni 2018 - 11:43 #3
Neej, altså - det kunne jeg også godt selv gøre.

se her > https://imgur.com/a/QXzlNNi

Det var bare for at regne ud om der var et "pattern" som de streger kom efter..
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. juni 2018 - 15:35 #4
Du har en class visible border på dem hvor der er ekstra mellemrum.
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. juni 2018 - 15:38 #5
Og på dem der ikke er border på har du bare visible eller visible soldout.

Off Topic: Vildt (haha) irritende med de popups.