Avatar billede Emilie Lynge Novice
22. juni 2018 - 19:03 Der er 3 kommentarer

Macbook Pro 2017 starter ikke

Hey
Lige før opdaterede jeg og genstartede min Macbook Pro (2017), men da jeg prøvede at tænde den igen kom apple logoet bare frem og så gik den død, der er strøm på Da den sidder til strøm, men den kan ikke tænde og har trykket på start knappen, hvad skal jeg gøre?
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2018 - 19:35 #1
Hvorfor det samme spørgsmål igen? Hvis det bare var på grund af en brugers sure opstød med "gider" så glem det. Ingen andre gider tage sig af det. 😊
Avatar billede Emilie Lynge Novice
22. juni 2018 - 19:42 #2
Orkede ikke diskutere med en så gjorde bare det nemmeste:)
Avatar billede INK Ekspert
22. juni 2018 - 19:44 #3
Foreslår du i begge tråde skriver, at du anvender garantien og lukker dem. Markér dit sidste indlæg som svar.