Avatar billede 450025 Ekspert
23. juni 2018 - 08:38 Der er 4 kommentarer

Sikkerhet bør man ta på alvor.

Sikkerhet bør man ta på alvor sa bonden, han hadde et Esel på rykken hadde han festet en stang, på enden var der en hyssing eller snor, med en gulrot eselet prøvde forgjeves å nå frem men lykkes ikke, der er jeg nå.

Win10, computer har siste oppdatering 1803 har igjen problemer rask som fy Win 10 har det med dette, jeg har 2 Eposter Yahoo – Gmail disse fungere som dem skal.
Jeg har og bruker et Forum som jeg har brukt i flere år, i det senere er det blitt på denne måte, (husk meg) fungere ikke mer nok så vanlig dette i dag Sikkerhet?
Før eller siden opplever du nytt Password, burte være enkelt dette nei dette var vanskelig denne gang, (Kontakt oss) er også problematisk ikke ukjent dette heller? Man føler seg som et esel noen gange på Nettet.

Brukernavn er greit Email, så Password feil, jeg har glemt dette ok vi sender deg et nytt og det er jo flott, men der kommer ikke noen kode, den uteblir.

Svar Registreringen er ikke fullstendig, Koden stemmer ikke med den som er vist?  For det første har jeg ikke fått noen, for det andre så er der ikke noen kode på bilde heller? Bruker briller men ser ikke noe.

https://ibb.co/nfTtX8

Så her sliter jeg nok, Adblock er slått av så den hindre ikke, er der noe på computeren som hindre ja vet ikke hva det kunne være?

Og som jeg skrev før jeg kan fint sende fra Gmail til Yahoo og omvendt også, må jeg bare gi opp?  Da har jeg tapt det har Eselet også, begge trenger vi hjelp til løsning av dette problemet, jeg for innlogg og eselet for Guleroten.

Hva gjør vi er der håp i et hengende snøre? Hva med meg da jeg har ingen snøre og forholde meg til, jeg tror at dette Sikkerhets programmet er Defekt jeg. Men Takk om hjelp finnes.
Arne
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juni 2018 - 09:28 #1
glemte passwords kan findes på pc. http://www.nirsoft.net/utils/index.html#password_utils
for de enkelte programmer - klik på link, og på den følgende side er download langt nede på siden. Programmer kører som standard på engelsk - men ofte kan der lige under download hentes et sprogmodul til norsk, dansk eller svensk.
Avatar billede 450025 Ekspert
23. juni 2018 - 10:33 #2
claes57 Takk for svar her er nok lidt å studere ja, Eselet forsvant Gulleroten spist og Bonden kom kappa snoren, Gullerota er nok fortært forlengs, nå er det så om jeg melder pass her etter 10 år minst og flere computere så får jeg godta det.

Men vil tro jeg er ikke den eneste, ingen nye medlemmer til dette Forum mere ok? Dem som er der forsvinner etter hvert som dem mister sitt innlogg Password dette godtar jeg bare ikke.

Forumets Administrator bør komme på banen, tilgang til Support burte være mulig.

Tenk om det skulle bli sådan overalt da, klart modellen kunne brukes på Fjæsbook men da blir det nok en ramaskrig også dette. Med 98% brukere.

Inn til videre så er mitt svar dette, alle kan miste et Password av forskjellige årsaker det er klart, men denne er for drøy og gi computeren ansvar for at det mislykkas ja i noen tilfelle så.

Det er der Råd for og kan skylles Brukeren selv vi har jo computerword men har dem brukt en defekt Gjenstand for innlogg også jeg blir for gammal og utslitt så ok og da er det kanskje veien klar for å stenge dette Forum. Skal en Bruker tråle igjennom denne her.    http://www.nirsoft.net/utils/index.html#password_utils
er nok tiden inne for å forlate dette Forum jeg søker etter. Men Takk for ditt svar claes57.

Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
23. juni 2018 - 10:49 #3
Når jeg nå er i farta så utga jeg meg for en ny Bruker. Gmail er den jeg Bruker til vanlig og godtatt. Prøver Yahoo Forum har aldri vert i nærheten av Yahoo er da Brukernavn + nytt Password så klart, epost var godtatt der også + dem andre opplysninger alder etc men det hjalp ikke det heller, svar gi opp?

Admin er sikker blitt Pensjonist eller bure inn for Livstid? Stedfortredere Support er blitt oppsagt på ubestemt tid så også dette ble en dårlig løsning.
Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
24. juni 2018 - 01:56 #4
Ja jeg kom ikke lengre og det står fortsatt ubesvart.

Nettstedet bruker en versjon av Captcha (forkortelse for "Completely Automatet Public Turing test to tell Computers and Humans Apart") - som ikke støttes lenger. Det vil si at det finnes nyere Captcha-versjoner som burde vært implementert på nettstedet.

Det er svaret og den jobben klare ikke jeg og få til som Bruker.
Og da er følgende valg dette, glem dette Forum etter mange år? Admin burte fikse den jobben sitter han inne så glem han også, hva med Support ferie?

Nei løsning blir ingen nye Brukere, og dem som ikke får sitt password til og virke av eldre Brukere som jeg blir også borte, kanskje noen en dag vakner dette er slett Handverk dette. Men vi har jo Fjæsbook da.

Arne