Avatar billede EfterOtte Juniormester
28. juni 2018 - 17:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ville dette være en solid færdigbygget gamer PC?

Hej

Jeg er på udkig efter en ny gamer PC, min nuværende har svært ved at trække spillet "Squad", som jeg er ret stor fan af.

Acer Nitro N50-600
https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/stationar-pc/ACDGE0HEQ007/acer-nitro-n50-600-stationar-gaming-computer?intcid=INT_IPAPER_BUTTON#

Hvis i har nogle andre bud, er i velkommen til at dele dem.
Men jeg er ikke interesseret i at bygge min egen pc.

Den her har godt nok kun en SSD harddisk, uden alt for meget plads på, så jeg tænker muligvis også at putte en alm. harddisk i, det skulle der vælg ikke være det store besvær i?
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. juni 2018 - 17:44 #1
Det vil ikke være nogen god ide at installere en harddisk i stedet for en SSD. Så hellere en større SSD, end den som pc´en leveres med.
Det andet vil være en nedgradering.
Avatar billede EfterOtte Juniormester
28. juni 2018 - 17:50 #2
Jeg tænkte mere man kunne sætte den ind som en sekundær harddisk, burde det ikke kunne lade sig gøre?
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2018 - 18:17 #3
det er noget vrøvl at en HDD er en nedgradering.
den er mere sikker og mister ikke alle data, som en SSD kan gøre.
selvfølgelig har man en stor 1-2 TB disk til at have data+spil på!
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. juni 2018 - 18:27 #4
Nej er der tale om en sekundær HDD er det noget andet.
28. juni 2018 - 21:59 #5
Vil anbefale denne med nyeste Ryzen teknologi og GTX 1060: https://billige-koder.dk/produkt/amd-ryzen-3-2200g-gamer-pc-stationaer/
Avatar billede kurtba Ekspert
28. juni 2018 - 23:24 #6
Den du kigger på hos Elgiganten skulle rigeligt kunne trække Squad.
https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/squad/13030
Avatar billede Rune1983 Ekspert
29. juni 2018 - 07:24 #7
Den du linker til ser fin ud. Eneste man kunne sætte på den er den kun har en 500 watt strømforsyning. Jeg ville nok have foretrukket 600-650 watt strømforsyning.