Avatar billede ZeBa Ekspert
30. juni 2018 - 01:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløs udprintning

Jeg har en Brother printer og fik fornylig en til at vise mig, hvordan jeg trådløst printer ud. Men han gjorde det hjemme hos ham med hans computer, og nu kan jeg ikke huske, hvordan han gjorde det.
Er der en, der kan hjælpe mig?
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2018 - 01:41 #1
der er ikke noget i det. det er blot en printer.

# installer printeren på din pc
  dette gøres ved at installere driveren, FØR du vælger "tilføj printer"

nu er den der, og du sku ku vælge den som standardprinter til dine udskrifter
Avatar billede INK Ekspert
30. juni 2018 - 02:44 #2
Printeren skal kobles på dit trådløse netværk. Det kan almindeligvis gøres direkte fra printerens opsætningsmenu.
Vælg trådløs opsætning, find dit wifi-netværk, indtast din wifi-kode og den er på nettet. Nu kan der udskrives fra PC/Mac på netværket og fra tablets/smartphones hvis din model understøtter det (AirPrint og andet).
Visse modeller kan også kobles på det trådløse netværk ved at tilslutte med usb-kabel til PC'en og så vælge trådløs opsætning. Så overfører du wifi-koden ad den vej.
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. juni 2018 - 03:06 #3
Men nu har jeg slettet printeren og downloadet en driver, men skidtet kan ikke finde printeren....
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. juni 2018 - 03:10 #4
Den skriver "Den printer, jeg søger efter findes ikke på listen"
Avatar billede INK Ekspert
30. juni 2018 - 03:23 #5
Hvordan har du tilsluttet printeren? Bruger du usb-kabel?
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. juni 2018 - 03:33 #6
Jeg har ikke tilsluttet den nu, men jeg bruger usb