Avatar billede mort1 Ekspert
01. juli 2018 - 15:06 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Vil opdatere og genstarte efter opdatering

Min hustrus bærbare HP har endelig fået "tilbudt" Windows 10, april opdatering og den er i nat blevet opdateret. Efterfølgende har vi studeret nyhederne, og svaret ja tak, eller nej tak (mest nej tak) til Microsofts mange tilbud (spørgsmål). Det ser ud til, at maskinen kører ok med den nævnte opdatering, men når hun vil slukke for apparatet får hun hver gang valgmulighederne "Opdater og luk" eller "Opdater og genstart" - Når man et antal gange har prøvet det, så bliver det træls - Er der et bud på, hvordan man stopper den leg ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. juli 2018 - 15:22 #1
Avatar billede INK Ekspert
01. juli 2018 - 15:35 #2
Forstår du har forsøgt begge muligheder, og næste gang fortsætter den alligevel med at spørge?
Det kan skyldes, at en opdatering alligevel ikke er gennemført. Gå i indstillinger, opdatering og sikkerhed og foretag en ny søgning efter opdateringer. Måske er der flere.
Hvis det ikke hjælper, så gå i "vis opdateringsoversigt". Her kan du se evt. pakker, der ikke er blevet installeret. Skriv kb-nummeret op. Søg i Microsoft Cataloque og find den ønskede fil, der downloades og installeres manuelt.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2018 - 15:42 #3
den SKAL opdatere. lad den bare.
på et tidspunkt, er den færdig..
Avatar billede mort1 Ekspert
01. juli 2018 - 17:04 #4
Tilsyneladende er den nu endelig færdig med at opdatere, men jeg forstår ikke, hvorfor det skal foregå af så mange gange - NU MANGLER JEG KUN, at få skidtet til at lade være med at bede mig oprette en pinkode for login - opretter nyt spørgsmål.
Avatar billede posten Ekspert
02. juli 2018 - 19:24 #5
mort1 min bad også om det afviste det i windows definder har endnu ikke set den igen håber den bliver væk da jeg heller ikke har kode på min pc og IKKE ønsker det