Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
01. juli 2018 - 15:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Anbefal mig en mobil :)

Hej folkens!
Jeg står i den situation at min gamle Galaxy S4 er ved at være på sit sidste.
Jeg har kigget lidt rundt nu, men jeg har svært ved at finde en.
Jeg har nogle pointer som gerne skal krydses af med telefonen:
- God batteritid
- Stabil og flydende navigering i programmer
- Godt kamera
- En pris der giver mening

Disse fire pointer er nok de vigtigste for mig. Jeg ved ikke hvad der tilbydes på telefonmarkedet nu, men så længe jeg får en telefon jeg kan være glad for og bruge i nogle år fremover vil jeg være tilfreds.
Jeg købte min S4 da S5'eren kom ud, så jeg fik en god mobil til rimelig penge, jeg har ikke noget imod at købe en model fra sidste år hvis det er.
Jeg håber at i kan hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2018 - 15:43 #1
Huawei P10 eller lignende
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. juli 2018 - 20:12 #2
oneplus
Avatar billede stjans Guru
02. juli 2018 - 07:07 #3
Jeg vil også foreslå Huawei - du får meget for pengene...
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
02. juli 2018 - 17:52 #4
Tak for forslagene!
Jeg tror godt at jeg kunne finde på at købe den Huawei P10. Det ligner bestemt ikke en dårlig telefon. Den ser ud til at have den samme batteritid som min S4, hvilket burde være fint nok. Dog skal jeg nok have skiftet batteriet på et tidspunkt, min S4 holder knapt en dag med skærmen slukket og musik kørende nu. Men det kommer til den tid. Igen, tak, jeg tror at den telefon vil passe mig udmærket.
Avatar billede posten Ekspert
02. juli 2018 - 22:56 #5
hvad er i dine øjne et godt kamera ?? nogen "nøjes"  1 Mp. andre vil ha min. 10 Mp og batteritiden hvad er godt og hvad er dårligt ??
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
03. juli 2018 - 20:10 #6
#5 kameraet er ikke kun afhængigt af antal MP. Der spiller skam også andre faktorer ind. Jeg vil have det fint med et kamera der skyder gode fuld HD billeder og videoer. Siden man ikke kan bedøme det kun på MP er det lidt svært at sige hvad der vil være nok, men jeg vil umiddelbart sige mindst 10. Batterimæssigt er det simpelthen bare jo længere jo bedre. Jeg vil gerne have en batteritid der er mindst så god som den telefon den erstatter, en S4. Det ser ud til at Huaweis P10 gør begge ting mindst lige så godt som min S4, så den vil være et eksempel på en god mulighed vil jeg skyde på.