Avatar billede Majd Praktikant
02. juli 2018 - 21:58 Der er 5 kommentarer

Nogen der har Dansknet som teleudbyder?

Hejsa. Er ude og rejse og er kommet til at låse min tlf. og skal bruge PUK-koden. Har Dansknet som udbyder, og kan ikke finde PUK-koden under min proful derinde. Er der nogen af jer der ved, hvordan man kan finde den?
Vh Maj
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2018 - 22:07 #1
du skal kontakte deres kundeservice
Avatar billede Majd Praktikant
02. juli 2018 - 22:17 #2
Tak. Det er blot svært for mig at vente til de har åbent i morgen, så det ville være så smart hvis det var tilgændeligt online :)
Avatar billede posten Ekspert
02. juli 2018 - 22:53 #3
det burde du så ha tænkt på ved dit valg af tele udbyder da de fleste har deres pukkoder i profilerne
Avatar billede Majd Praktikant
02. juli 2018 - 23:05 #4
Hehe, ja. Hvor puk-koden befandt sig var ikke lige min første tanke, da jeg valgte teleudbyder ;)
Avatar billede posten Ekspert
03. juli 2018 - 00:15 #5
intil nu har jeg ikke oplevet en teleudbyder der skjuler en pukkode