Avatar billede Knud Praktikant
03. juli 2018 - 14:26 Der er 4 kommentarer

Synkronisere

Når jeg tilslutter mit Garmin Forerunner ur 305, så vil den ikke synkronisere - dertil kommer at den frakobler mus og tastatur på min Mac - hvad gør jeg?
mvh Knud
Avatar billede INK Ekspert
03. juli 2018 - 14:38 #1
Formoder du anvender Garmin Express som program for synkronisering?
Beskriv lige lidt mere om hvad der sker.
Avatar billede Knud Praktikant
03. juli 2018 - 15:05 #2
Ja, jeg bruger Garmin Express som program for synkronisering. Når jeg trykker på synkroniser, så beder den om at jeg tilslutter uret (Forerunner 305) selv om jeg har tilsluttet det. Så begynder den at frakoble tastaturet og musen, så jeg ikke kan bruge disse.
Dernæst læste jeg mig til at jeg skulle installer et webupdater, men det duer heller ikke.
Dernæst har jeg prøvet at sætte stikket i alle indgangene på Macen.

Når jeg synkroniserer på min bærbar pc (Lenova), så er det ok.

Måske har min Mac taget skade i varmen, hvis den har fået for meget direkte sol (som den har)?
Avatar billede INK Ekspert
03. juli 2018 - 15:20 #3
Jeg ville prøve at slette Garmin Express og så geninstallere. Men ellers har jeg ingen gode idéer til løsningen.
Avatar billede Knud Praktikant
03. juli 2018 - 15:21 #4
Det prøver jeg og Mange tak for din tid.
Knud