Avatar billede ranni Forsker
04. juli 2018 - 13:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Enhedsstreaming !!

Hej !!
Win 10
Jeg har downloaded en del koncerter fra Youtube og nydt dem på fladskærmen ved at streame dem til TV.
I dag ville jeg så nyde et par stykker igen.
Kun Kim Larsen virker normalt, alle de andre, som jeg ellers kørt normalt virker nu ikke.
Der søges efter en streaming - server og kommer ikke længere.
Jeg har kunnet streame ved højreklik på video-filen og så klikke på mit TV.
Hvad gør jeg nu forkert. ???
Avatar billede ranni Forsker
06. juli 2018 - 20:55 #1
Jeg har sammenlignet Egenskaber - -  fuldstændig ens.
Jeg har converteret begge til forskellige formater, men stadig kan kun Kim Larsen streames til TV ??
Også de jeg har på ekstern HDD og har før overført til TV uden problemer, virker nu ikke.
Avatar billede ranni Forsker
10. juli 2018 - 11:33 #2
Jeg prøver at finde Pinnacle mydvd.msi som søges i forsøget med at streame til PC.
mydvd.msi finder jeg kun ved tvivlsomme firmaer, som så kun leverer driverupdates og ikke mydvd.msi downloads.
I søgefunktionen på PC kan jeg finde Pinnacle mydvd.msi, men prøver jeg at instl. mødes jeg kun af : anden version på denne PC forhindrer . . . instl.
Avatar billede ranni Forsker
11. juli 2018 - 19:50 #3
Jeg fundet ud af det.
Jeg slettede MYDVD med Windows Uninstl.
Men igen blokering: en anden version er her . . !
Jeg brugte så Revo Uninstl.pro, den fjernede så en masse, Windows ikke kunne fjerne.
Jeg fandt så Pinnacle MyDVD.msi på den gamle Pinnacle Studio 19 .
Instl. den uden problemer.
Nu arbejder streaming uden problemer igen . . HURRA !!
Jeg kan tænke på Hvorfor ville kun Kim Larsen koncerter lade sig streame uden problemer.