Avatar billede lurup Ekspert
04. juli 2018 - 18:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Synkrorenser Iphone med Google konto

Hej kan jeg lave min Iphone 6s så den Synkrorenser med min google konto i stedet for min Icloud konto ??
Jeg er ved at have brugt mine 5 gb og har fri forbrug på min google konto
Avatar billede INK Ekspert
04. juli 2018 - 18:40 #1
Du taler formentlig om billeder og dokumenter?
Du kan oprette Google Fotos, hvor upload af billeder er ubegrænset i høj kvalitet.
For dokumenter kan du oprette Google Drev og OneDrive (og Dropbox).
Avatar billede lurup Ekspert
05. juli 2018 - 22:06 #2
1000 tak