Avatar billede Kira Gulløve Mester
08. juli 2018 - 09:57 Der er 2 kommentarer

Problemer med IPAD air 2 (den hakker)

Hejsa alle. Håber i kan bidrage til min problemstilling ;-)

Jeg har den her ipad 2 air (købt for 1 år og 4 måneder siden ved computerworld). VI har altid behandlet den godt og passet på den.
Igår erfarer jeg den "hakker helt vildt" når jeg låser den op. Den er blevet total langsom. Touchet fungere ikke optimalt. Den går ind i ting uden jeg har bedt den om det.
Kort sagt det er virkelig en udfordring at bruge den - og dens reaktions tid er reduceret.
Der er ikke sket noget med den inden så det er det som undre mig - jeg har forsøgt at nulstille den, dog uden held.

Nogle der har bud på handlemuligheder ? Eller hvad det kan være?

Tænker i garantien dækker, da der er 2 års garanti på ?

Håber i har nogle bud
Knus
Avatar billede INK Ekspert
08. juli 2018 - 10:22 #1
Har du sikkerhedskopieret den til iCloud? Har du sikkerhedskopieret den til en PC/Mac med iTunes?
Har du ting på den som du ikke vil miste?
Ved nulstilling skal du logge ud af iCloud og ud af "Find my iPad". Nulstil helt til fabriksindstillinger. Hvis den så virker kan du nulstille igen og indlæse din sikkerhedskopi.
Hvis den stadig "hakker", så er det en garantisag.
(Du har selvfølgelig kodeord/passwords til dit AppleID og til mailkonto og evt. Google, Facebook m.m.m.)
Avatar billede Kira Gulløve Mester
08. juli 2018 - 11:08 #2
Jeg har ikke nulstillet den gå grundigt måske jeg skulle prøve det.