Avatar billede uli nomis Praktikant
10. juli 2018 - 16:45 Der er 4 kommentarer

problem med Iphone 6

Hej
Jeg har et problem med min Iphone 6, den har låst sig og vil ikke gå til hovedskærm eller noget andet.. får kun en side frem hvor den viser lade/forbindelseskabel skal tilsluttes og at jeg skal kontakte Icloud support.. har forsøgt at gendanne telefonen adskillige gange uden held, får fejl 4013 frem hver gang.. er den død eller kan der gøres noget ?

mvh en ikke tlf nørd
Avatar billede INK Ekspert
10. juli 2018 - 20:01 #1
Prøv at læse denne side. Det kan måske løse problemet.
Avatar billede INK Ekspert
10. juli 2018 - 20:02 #2
Avatar billede posten Ekspert
10. juli 2018 - 22:45 #3
når dette ladekabel kommer frem mangler den da strøm ??
Avatar billede uli nomis Praktikant
11. juli 2018 - 01:10 #4
Alt på den side er forsøgt adskillige gange :(  den er fuldt opladet, så det er ikke manglende strøm. det er forbindelsen til computeren den indikerer.. den forsøger at gendanne og genkender også tlf, men når den kommer til selve gendannelsen, efter at ha opdateret itunes, så logger den af og fejlkoden kommer frem samt billedet på tlf.