Avatar billede Amran Hussein Praktikant
12. juli 2018 - 16:49 Der er 4 kommentarer

Mange farver på min computer skærm

Sagen er den at min computer pludselig imens jeg så en film, begyndte at vise mange vandrette farver på min skærm. Det hjælper ikke hvis jeg slukker den. Jeg kan hellere ikke bruge den. Har i en løsning??
Det ekstremt vigtigt da det er en lånecomputer og jeg håber ikke jeg skal betale for computeren, da jeg ikke har tabt den eller lign.
Avatar billede Amran Hussein Praktikant
12. juli 2018 - 16:50 #1
Det skal lige siges det er en Toshiba hvis det er til hjælp🙂
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. juli 2018 - 19:03 #2
Er der tale om en stationær eller en bærbar?
Er det en stationær, så prøv med et andet skærmkabel, da fejlen kan skyldes et defekt kabel.
Avatar billede Amran Hussein Praktikant
17. juli 2018 - 13:58 #3
Det er en bærbar
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. juli 2018 - 17:03 #4
Det kun godt tyde på en fejl i forbindelsen mellem computeren og skærmen.
Sandsynligvis er forbindelsen loddet på, så det er ikke sådan lige at lave selv.
Det bedste vil nok være at få en professionel IT-reparatør til at se på den.

Jeg har indsat en side med nogle link herunder:

https://www.google.dk/search?source=hp&ei=QQROW8KyEsjGwALjyqHgAw&q=computer+reparation&oq=computer+rep&gs_l=psy-ab.1.0.0l10.2029.9038.0.11108.14.10.1.3.3.0.88.832.10.10.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.14.878...0i131k1j0i10k1.0.aRWoGmW2cOI

Jeg ved jo ikke hvor i landet du bor, så derfor er der flere muligheder at vælge mellem på hele siden.