Avatar billede solskinsdag Juniormester
18. juli 2018 - 12:39 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

computermus gør TO ting på ET klik og jeg vælger forkert

Computermusen, tager et valg, på ned-klik og et NYT på op-klik
Da jeg skrev denne tekst, ville jeg rette "nedklik" til "ned-klik"
så jeg placerede curseren mellem d og k, for at taste - ind.
men, HELE ordet blev valgt.

Taster jeg noget ind i adr-linien og der opstår en rulned menu, hvorfra jeg kan vælge, med musen, ender jeg på en anden website..fordi, der er et link til den, lige under adr-linien.

sådan er der mange tilfælde

Altså: tager musen et valg med ned-klik og et andet med op-klik..når jeg løsner klikket.

Nu skulle jeg vælge kategori: den kommer ned og forsvinder igen, ved ET museklik.

igen:  jeg ville sætte punktum og placere curceren ved "museklik" hvorefter HELE sætningen vælges ud..lige fra "Nu....museklik"

hvad kan jeg gøre ved det ?
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2018 - 13:02 #1
hvis du har mulighed for at teste en anden mus på din pc, så ville jeg anbefale det - det lyder lidt som om din mus ikke har det det så godt og "klikker" når du slipper
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2018 - 19:26 #2
ja, jeg vil også sige at musen er slidt ned, og du skal have en ny
Avatar billede solskinsdag Juniormester
18. juli 2018 - 20:53 #3
Ja, den jeg har er cirka 5-6 år gammel. lodret stående og har været på gulvet nogle gange. ligenu, køre jeg med trådløsmus..ser om det gør en forskel :-)

jeg kan klikke mellem bogstaverne og den vælger IKKE hele ordet, som før :-)
Avatar billede solskinsdag Juniormester
18. juli 2018 - 20:54 #4
men tak :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juli 2018 - 05:24 #5
Hva med innstiller av musen da, gå i butikken du kjøpte varen ta med den nye, Pensjonisten også, forklar problemet og begge virker ser du, pensjonisten er bare sliten, og så bytter du til ledning hvis du vil ha den i 6 år.

(jeg kan klikke mellem bogstaverne og den vælger IKKE hele ordet, som før :-)

Den setningen forstår jeg ikke for en slik mus vil jeg ikke ha, den må bare gjøre det den blir bedt om. Mulig jeg ikke forstå Sorry.