24. juli 2018 - 20:32 Der er 9 kommentarer

Spildt cola i min mac air?

Har desværre spildt Pepsi max i min Macbook tastatur nogle som ved hvad jeg skal gøre? Lige når det skete slukkede den men den startede fint lige efter igen. Ca. 2 min efter slukkede den igen og km ikke få gang i den nogle gide råd? 😊 tak på forhånd
24. juli 2018 - 20:34 #1
Undskyld min stavning, men ville bare hurtigt finde en løsning
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. juli 2018 - 21:16 #2
Det vil underalle omstændigheder været meget klogt IKKE at tænde den, og at fjerne batteriet.....!
Jeg tror absolut ikke det vil være tilrådeligt at du selv prøver at rense den. Det er et arbejde for en professionel.
24. juli 2018 - 21:18 #3
Tusind tak for svar, men har spildt ca 50 ml i den. Så hvis den bliver renset kan den så komme til at virke igen? Og hvordan tager men barteriet ud?
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. juli 2018 - 21:31 #4
Nu har jeg en bærbar HP med Windows, og kender ikke ret meget til Mac, men batteriet må sidde monteret i bunden af maskinen.
Hvis du kan oplyse modelen vil det være en god ting :-)
24. juli 2018 - 21:48 #5
Tusind tak for den hurtige hjælp har snakket med en af mine venner som ved noget om det
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2018 - 22:01 #6
der er jo sukker i cola, og det bliver til klister på printet.
den skal renses af professionel
Avatar billede acore Ekspert
25. juli 2018 - 11:55 #7
@sidwave: Pepsi max er sukkerfri
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. juli 2018 - 12:54 #8
Det tror jeg ærlig talt compuerten er ligeglad med🤗
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. juli 2018 - 15:20 #9
"ROM" for sig, og Cola for sig ;-)